Reklama, ktorá vydrží

marketing ktorý vydržíSONY DSC

dlhotrvajúca reklamaMožno ste sa už aj vy zamýšľali nad tým, že by ste si nechali urobiť reklamné predmety. Ak ste si prezreli ponuku niektorých reklamných agentúr, zistili ste, že ich ponuky sa väčšinou skladajú z toho istého: pier, zápisníkov, lacného reklamného textilu a kľúčeniek.

Sú to presne tie veci, s ktorými sa dennodenne stretávate aj vy a ktorých máte doma celú hromadu. Rozmýšľali ste už niekedy nad tým, koľko pozornosti im v skutočnosti venujete? Určite ich máte aj práve teraz niekde nablízku. Spomeniete si aspoň na jedno logo, ktoré na nich bolo?

Hlavným dôvodom, prečo je to tak, je kvalita. Či už si to priznáme alebo nie, väčšina reklamných predmetov je jednoducho nekvalitná, a hoci boli z lacnej výroby, svoj efekt nakoniec nesplnia, pretože rýchlo smerujú do koša.

Čo by sa však stalo, ak by ste dali človeku niečo, čo si bude skutočne ceniť? Niečo trvácne? Niečo, čo bude mať stále svoju hodnotu aj o niekoľko mesiacov, ba i rokov?
Predstavte si napríklad, že mu dáte kvalitný župan, uterák alebo deku. Textilný reklamný predmet je niečo, čo človek využije kdekoľvek a kedykoľvek. Je to reklama, ktorá vydrží – a bude vás pripomínať zákazníkovi ešte po dlhý čas.

Be the first to comment on "Reklama, ktorá vydrží"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*